mandag den 27. juni 2011


Dette var hvad jeg havde på da jeg var til to skønne barndomsveninders studenterfest.
Ikke noget revolutionerende, men rart at have på og udemærket når man ikke helt ved hvad der er lagt op til... Det er lidt svært at se kjolen ordentligt, men det er en halvgammel sag fra H&M, som jeg købte sidste sommer. Cardiganen er fra Pieces (den har I set mange gange...) og skoene er fra River Island.

De smukke piger som havde fået huerne på er dem her:


Jeg ved at det er meget uregelmæssig blogging for tiden og at det ikke er særligt inspirerende, men det sker bare så meget i mit liv lige nu, så det er svært at være hundrede procent på herinde og det er jeg selvfølgelig rigtig ked af. Jeg håber snart at kunne vende stærkt tilbage, men har tænkt lidt over om jeg skal forberede nogle indlæg til når jeg skal på interrail eller om jeg skal give bloggen et break. Jeg overvejer mest det sidste, men ved godt at det er lidt farligt i forhold til at miste læsere, men måske er det den pause jeg har brug for, for at kunne smide nogle mere indholdsrige og inspirerende indlæg på banen... Hvad siger I? og hvis I selv har blog, hvad gør I så hen ad sommeren?
Jeg tænker nemlig også at folk ikke sidder inde foran en skærm i sommeren...?

Ingen kommentarer: