mandag den 3. januar 2011

TWO-FOR-ONE


I har nok hørt om konceptet før...
Jeg valgte at bytte en julegave jeg havde fået, en bog om indretning som ikke lige var min stil. Jeg måtte lægge lidt penge oveni, da det er en relativt dyr sag (500 kr.), men jeg er helt sikker på at jeg nok skal få udnyttet det til fulde. Konceptet er enkelt, for dem der ikke skulle kende til det i forvejen, man få 1 gratis ret/oplevelse/drink (etc.), hvis man køber 1 tilsvarende eller dyrere én af slagsen.
Der er, jeg ved ikke hvor mange forskellige tilbud og det bliver fedt at kunne prøve nogle lidt anderledes (og måske dyrere) steder end man plejer.
Skal nok smide nogle anmeldelser ind, når vi har fået indløst et par kuponer.

Forøvrigt vil jeg da lige give en lille update på mit kitchenaid-dilemma, jeg valgte efter lang tids overvejelse at få byttet min turkise maskine til en sort én.
Og mange tak til MissCrea for en uddybende mening, som hjalp mig en del på vej :)

2 kommentarer:

Marie sagde ...

Det var da så lidt!:-)
Jeg håber du bliver glad for den!

isabella thordsen sagde ...

sikke et fint indlæg!
/isabella