søndag den 19. juni 2011

Blogfri weekend

Ja, så blev det altså en blogfri weekend igen. Egentlig ikke planlagt, men jeg havde simpelthen for meget at se til med arbejde, fødselsdag for pigerne og i går var jeg så i Tivoli for at se min dygtige fætter spille rock/blues til Musikskolernes dag.
Anyways, efter at jeg havde fået fri ude i Field's i lørdags drønede jeg lige ned i H&M for at købe en sort basismaxi, som faktisk har siddet på mig siden. 
Jeg stylede den nogenlunde ens lørdag og søndag; med store guldørenringe fra Accesorize og en dejlig blød cardigan fra Pieces. Lørdag var det dog med høje støvler og i går dressede jeg den så lidt ned med mine sneakers fra New Balance.
Jeg nåede lige at snuppe et dagens i går før vi tog afsted, men da jeg ikke nåede at poste det, får I det først nu. Jeg er ked af "kulissen", men det blev altså lige med selvudløser på mit gamle værelse ;)




Ingen kommentarer: